Tuesday, September 15, 2009

pengumuman..laman web akan ditutup slama 20 menet..

salam ramadhan buat semua..cmne ibadah kwn2?insyaALLAH kheir..rebut la peluang utk bertemu mlm yg lbey mulia drp sribu bulan di 10 mlm terakhir ramadhan ni..


terkejut dgn tajuk kali ini?sabar2..tarik nafas pjg2..lepasss...bce artikel ni smpai habis dlu..

td saya ada trbce dlm akhbar brita harian..artikel yg pd pandangan sy mmg agak menarik..tentang penutupan laman web akhbar d jeddah slama 20 menet..(bukan laman web lukisan dr jiwa ni ye kwn2 =P)

sbb ape ditutup??oo..bkn sbb baik pulih..tp sbb memberi laluan kpd parA pembcenye utk mnunaikan rukun islam ke-2 di awl waktu..menarik kan?




saya berpendapat,inisiatif sebegini harus dijadikan contoh kpd akhbar2 lain..ade yg mmbantah penutupan tersebut..dgn alasan bahawa objektif ini pasti xkn dpt tercapai gka yg melayari laman web tsebut merupakan org yg bkn beragama Islam..



bg saya,hal ini x menjadi masalah krana laman web tersebut bkn dtutup spjg hari tp hanya 20 menet..ape lah sgt 20 mnet tu..sekejap j..xkn mse tu la nk tutup mse tu lah mreka berkeinginan utk melayari laman web tersebut..byk lg mse len..



inilah dia manusia akhir zaman..hendak seribu cara xhendak seribu dalih..tepuk dada tanya iman..



wallahhu'alam..



sspe yg nk bce artikel yg sy olah ni bley klik kt sini

2 comments:

dr enoll said...

hahahaha...terkejut enol bc tajok post ni!!!

terdetik lam hati...(ish biar betol budak ni..xde bincang pape ngn aku pon nk tutup blog..tetibe je nk tutup, 20minit plak tu..klu da tutup kang bleh bukak balik ke..?)

hahahahaha... =P

ubat_hati said...

bese r cek enol..i kan tukang gempak..hehe~